Szkolenia
Szkolenia są niezwykle istotnym elementem wynagrodzenia pracowników. Niewiele pracodawców zdaje sobie sprawę jak wiele korzyści może wynikać ze skutecznie przeprowadzonego szkolenia. Skuteczne szkolenie może m.in.: zmniejszyć koszty uczenia się (błędów); poprawić efekty osiągane przez pracownika, zespół i firmę, czyli rezultaty, jakość, tempo i całościową produktywność; zwiększyć elastyczność operacyjną poprzez rozszerzenie zakresu umiejętności pracowników; przyciągnąć wysokiej jakości pracowników dzięki zaoferowaniu im możliwości kształcenia się i rozwoju, zwiększyć ich zakres kompetencji i umiejętności, dając im zadowolenie z pracy, lepsze wynagrodzenie i możliwość rozwoju w ramach organizacji; zwiększyć zaangażowanie pracowników, zachęcając ich do utożsamiania się z misją i celami organizacji; pomóc w zarządzaniu zmianą, pozwalając zrozumieć przyczynę tej zmiany i zapewniając pracownikom wiedzę i umiejętności, jakich potrzebują, aby przystosować się do nowych sytuacji; pomóc w stworzeniu w firmie pozytywnej atmosfery, np.: zorientowanej na osiąganie lepszych efektów; poprawić poziom usług dla klientów.
Na życzenie Klienta nasz zespół przeprowadza audyt potrzeb szkoleniowych przy pomocy wybranych narzędzi: ankiet, testów pracowniczych, wywiadów z pracownikami i ich przełożonymi. Na podstawie analizy zebranych informacji i własnych obserwacji sporządzamy raport, w którym przedstawiamy propozycje szkoleń mogących pomóc w rozwoju firmy. Gwarantuje to, że szkolenia dopasowane są do potrzeb Klienta.